Friday, October 13, 2006

yeah...i know

i know it's kind of far away from being better...no matter what my design or my knowledge. everthing is so gray to be true enough. what can i do? take enough sleep, take care for myself, and just know what my goal is. i had nothing can tell, and what next? whatever...there is so much things for me to do before going back Taiwn.

1 comment:

Anonymous said...

也許你需要鼓勵
最好是對你有影響力的人的鼓勵
或許我不是那個人
但我還是想跟你說聲加油
雖然我不喜歡在我最無力沮喪的時候聽到這兩個字 感覺就像在拔河時明明拉不動 旁邊的人還是拼命加油 喊得讓人越是想要表現 卻知道自己就是拉不動 就是將要輸了 這樣似乎會加深無力與挫折感的鼓勵 很讓我害怕
但你不是我
你比我勇敢
衝吧 一直勇往直前的你...
我知道你可以的!

YOYOMA